Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Όλα στραβά θα σου πάνε.....

Όταν η ζωή δε βοηθάει σε τίποτε κι εσύ δεν είσαι δυνατός αρκετά να βάλεις ένα χεράκι να αλλάξεις την κατάσταση, τί γίνεται; Όταν όλα πήγαν στραβά και σύντομα θα στραβώσουν κι άλλο; Είναι δυνατό σε λίγες μέρες να γίνει ένα θαύμα που θα αλλάξει τα πάντα προς το καλύτερο;
Ετών 32. Οι σπουδές στη μέση, δουλειά γιόκ, σύντροφος ανύπαρκτος κι εγώ δεν έχω τη δύναμη να κάνω τίποτε. Τα πάντα με φοβίζουν και απλά καταρρέω!
Οι άλλοι γύρω μου βέβαια παίρνουν τις αποφάσεις τους για εμένα.
Η "μεγάλη αγάπη" την έκανε με ελαφρά. Ακόμη γι αυτόν βέβαια είμαι ό,τι καλύτερο και δε θα σταματήσει ποτέ να με αγαπάει, μόνο που υπάρχουν κάποια εμπόδια που δεν του επιτρέπουν να είναι μαζί μου!
Il grande capo κάνει παρέα με το Θεό τώρα πια. Που@&#α ζωή, όπως έλεγε κι αυτός. Γιατί τόσο νωρίς; Ήταν ο μόνος που με κατάλαβε, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Και με δεχόταν με όλες τις αδυναμίες μου. Και δεν είναι σωστό. Μου λείπει τόσο πολύ.
Μέχρι και στο λόττο το έριξα, αλλά πού τέτοια τύχη!

Τώρα μας σώνει μόνο ένα θαύμα! Αν και θα έπρεπε να το κάνω εγώ και όχι να το περιμένω ουρανοκατέβατο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου